Trwa wczytywanie produktów

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz: 71 792 70 62 / info@cyfrus.pl

Bilety

 
Galeria
Konfiguracja
Format:
Kolorystyka:
Papier:
Perforowanie:
Naklejanie dostarczonych hologramów:
Oprawa:
Personalizacja:
Numerowanie:
nie
QR code:
nie
Przelicz cenę
Termin realizacji:
Cena:
z VAT
Format – oferujemy bilety w trzech najbardziej popularnych formatach – 100×50 mm; 145×50 mm oraz 200×50 mm.
Jeżeli jednak potrzebujecie Państwo biletów w niestandardowym formacie (lub innej kombinacji, której tutaj nie można wycenić i zamówić) prosimy o kontakt pod numerem tel. +48 71 792 70 62 lub mailem: info@cyfrus.pl. Chętnie wycenimy i wykonamy dla Państwa takie bilety.
 
Kolorystyka – do wyboru 5 opcji druku:
– jednostronnie kolorowy (4+0) – oznacza jednostronny zadruk biletu w pełnym kolorze, druga strona pozostaje niezadrukowana;
– dwustronnie kolorowy (4+4) – po obu stronach biletu możemy umieścić różniącą się grafikę w pełnym kolorze;
– jednostronnie czarny (1+0) – bilety będą zadrukowane jednostronnie czarnym kolorem;
– dwustronnie czarny (1+1) – tak samo jak w przypadku druku dwustronnie kolorowego (4+4) grafikę możemy umieścić po obu stronach biletu z tym że zostanie ona wydrukowana w kolorze czarnym; 
– dwustronny kolor/czarny (4+1) – wydrukowany bilet po jednej stronie będzie w pełnym kolorze, zaś po drugiej stronie grafika będzie wydrukowana tylko w kolorze czarnym.
 
Papier – do produkcji biletów oferujemy 4 rodzaje papieru (kreda – powlekany, występuje w wykończeniu matowym i połysk, satyna – niepowlekany o dużej gładkości, offset – niepowlekany), każdy w kilku gramaturach. Kreda mat i połysk występuje w gramaturze 130, 200 i 300 g, satyna 100, 200 i 300 g, offset 120 g a także dostępny jest papier ekologiczny – offset 100 g (z recyklingu). Musimy wiedzieć, że gdy gramatura papieru jest wyższa to bilet będzie grubszy i bardziej sztywny.
 
Perforowanie – możliwe 2 opcje do wyboru – nie lub tak.
– nie, na biletach nie będzie wykonana perforacja;
– tak, na biletach jest wykonana przez nas perforacja ułatwiająca oderwanie części – np. kuponu kontrolnego.
Perforowanie to wykonanie nacięć w papierze mające na celu ułatwienie rozdzielenia kartki na mniejsze elementy.
 
Naklejanie dostarczonych hologramów – opcje nie, tak.
Oferujemy możliwość naklejenia na bilety dostarczonych przez Państwa hologramów które zabezpieczają bilet przed sfałszowaniem.
 
Oprawa – 3 opcje: nie (otrzymacie Państwo bilety poskładane, ale nie połączone ze sobą w bloczki), klejenie w bloczki po 50 biletów, klejenie w bloczki po 100 biletów.
Wydrukowane bilety możemy tylko przyciąć do formatu lub po przycięciu do formatu posklejać w bloczki po 50 lub 100 sztuk.
 
Personalizacja – do wyboru oferujemy 2 opcje: nie i tak. Zaznaczenie opcji tak umożliwi wybór następnych opcji – Numerowania i QR codu.
– nie (mam gotowe pliki do druku) – opcję tę zaznaczamy w przypadku gdy dostarczony do naszej drukarni plik nie wymaga przez nas żadnej ingerencji – czyli np. jeżeli macie Państwo 200 biletów numerowanych to w jednym pliku jest 200 kompletnych stron – grafika + numerowanie;
– tak (potrzebuję przygotowania plików do druku) – zaznaczamy gdy mamy wzór biletu a chcemy aby na nim umieścić numerowanie czy też QR code. Oczywiście można połączyć te opcje na bilecie.
 
Numerowanie – możliwość wyboru nie i tak
Wybierając opcję numerowania na biletach możemy umieścić dostarczony przez Państwa niepowtarzalny numer składający się np. z kombinacji liter i cyfr lub też możemy umieścić kolejne numery.
 
QR code – 3 opcje: nie, personalizowany, taki sam na wszystkich biletach
– QR code personalizowany – na każdym bilecie umieszczony będzie inny QR code np. z imieniem i nazwiskiem właściciela biletu;
– QR code – na wszystkich biletach umieszczony będzie taki sam QR code np. z datą, godziną czy też miejscem imprezy.
W SKRÓCIE
  1. plik *.PDF
  2. format netto + spady 3 mm z każdej strony
  3. margines bezpieczeństwa - 5 mm od linii cięcia.
  4. pliki bitmapowe w rozdzielczości 300 ppi (min. 200 ppi, lub inaczej 300 dpi, (200 dpi) w skali 1:1), CMYK, profil FOGRA39
  5. fonty zamienione na krzywe (w przypadku dostarczania plików wektorowych *.eps, *.ai. *.cdr)
  6. w jednym pliku, strona po stronie

 

 

  1. Bilety do druku przyjmujemy w postaci pliku *.PDF (jest to format rekomendowany przez naszą drukarnię).
    Akceptowane przez nas inne formaty plików to:
    – bitmapy w formacie *.jpg, *.tiff, *.psd (w przypadku plików *.tiff, *.psd konieczne jest zrastrowanie warstw tekstowych)
    – pliki postscriptowe *.eps, *.ai (warunkiem koniecznym jest zamiana wszystkich czcionek na krzywe)
    – pliki CorelDraw - do wersji 14 (warunkiem koniecznym jest zamiana wszystkich czcionek na krzywe)

  2. Plik do druku musi mieć zadany FORMAT NETTO powiększony o 3 mm SPADY.
    FORMAT NETTO - to format który otrzymamy po wszelkiej obróbce introligatorskiej czyli format naszego gotowego produktu.
    Formaty dla biletów:

    format netto format brutto
    100×50 mm
    106×56 mm
    145×50 mm
    151×56 mm
    200×50 mm
    206×56 mm
    x×y mm (format własny)
    (x+6)×(y+6) mm

    SPADY - to część pracy która w trakcie obróbki introligatorskiej zostanie w ostateczności obcięta. W formacie spadu powinno zawierać się „przedłużenie” projektu - tzn. jeżeli mamy zdjęcie które dochodzi do linii cięcia - to powinno być ono przedłużone o wartość spadu (np. jeżeli przylega do jednej krawędzi cięcia to powiększamy o 3 mm), jeżeli mamy tło na całej powierzchni - to powinno być o 6 mm większe od formatu netto...



    Dlaczego spady są konieczne - każda maszyna drukarska czy introligatorska ma pewien niewielki zakres błędu pracy - czyli np. cyfrowa maszyna drukująca może mieć przesunięcie lub przekos ok. 0,5 mm na jednej stronie - przy druku dwustronnym niespasowanie druku może mieć już 1 mm, przy klejeniu też może wystąpić przesunięcie ok. 0,5 mm.

  3. Proszę zwrócić uwagę aby ważne elementy nie znajdowały się bliżej niż 5 mm od linii cięcia - jest to tzw. margines bezpieczeństwa, dotyczy to również ramek, linie równoległych do linii cięcia...
    Dlaczego margines bezpieczeństwa jest potrzebny – jeżeli na maszynie przesunie nam się o 0,5 mm lub będziemy mieli przekos to ramka która ma 1 mm grubości (od linii cięcia) będzie miała tylko 0,5 mm a po drugiej stronie produktu ramka będzie miała 1,5 mm - taką różnicę będzie widać. Jeżeli ramka będzie w odległości 5 mm od linii cięcia - po obróbce będzie to już niezauważalne. Dlatego też ramki, linie równoległe do linii cięcia umieszczamy w odległości nie mniejszej niż 5 mm od linii cięcia.

  4. Pliki bitmapowe w rozdzielczości 300 ppi (min. 200 ppi) (inaczej 300 dpi, (200 dpi) w skali 1:1), CMYK, profil FOGRA39
    Dlaczego 300 ppi (ang. pixels per inch) – liczba pikseli przypadająca na cal długości. Jednostka stosowana do określania rozdzielczości obrazów rastrowych. Gdyż samo posiadanie pliku 300 dpi nie mówi nam o wielkości grafiki, mając obrazek który ma 300×300 pikseli to będzie on miał 300 dpi jeśli wydrukujemy go w wielkości 1×1 cal (2,54×2,54 cm). Jeśli ten sam obrazek powiększymy do wielkości 2×2 cale (5,08×5,08 cm) to będzie miał już jedynie 150 dpi. Dlatego przy podawaniu wartości w dpi musimy podawać wielkość wydrukowanej grafiki.
    Dlaczego pliki muszą być w CMYKu z profilem FOGRA 39 – gdyż zakres (przestrzeń kolorystyczna) kolorów CMYK jest mniejszy niż RGB więc część kolorów „zmieni ton barwy” po przekonwertowaniu na CMYKa. Dlatego nie przyjmujemy prac w RGB, Pantone lub innych przestrzeni kolorystycznych, gdyż podczas przekonwertowania u nas mogę wyjść inne, niezamierzone w projekcie kolory... Co nie znaczy że jak będzie kolor np. turkusowy w RGB to po zamianie na CMYK wyjdzie różowy - tylko może się okazać że wyszedł bladoniebieski - całkiem inny niż ten który chcieliśmy uzyskać.
    UWAGA: Pamiętajmy o tym że każdy monitor inaczej odzwieciedla barwy - wystarczy obejrzeć w sklepie kilka monitorów stojących obok siebie i wyświetlających to samo.

  5. Fonty zamienione na krzywe (w przypadku dostarczania plików wektorowych *.eps, *.ai. *.cdr) - brak zamiany spowoduje brak możliwości wydrukowania - nie posiadamy wszystkich czcionek używanych przez Państwa - a te których nie mamy zostaną podmienione na posiadane przez nas, co spowoduje zmianę projektu...

  6. Gdy posiadamy ostateczne pliki do druku - wszystko zapisujemy w jednym pliku, strona po stronie.
    Jeżeli bilety są dwustronne to:
    1. jeżeli Rewers (R) jest taki sam na wszystkich biletach to dajemy go na pierwszej stronie pliku przed Awersami (A)... RA1A2A3
    2. jeżeli Rewes (R) jest indywidualny to dajemy go po Awersie (A) - A1R1A2R2A3R3 itd.

Nie przyjmujemy plików z ułożonymi biletami np. na formacie A4 czy też A3. Składki wykonujemy sami specjalnie pod proces technologiczny związany z produkcją biletów.
W przypadku dostarczenia plików przygotowanych niezgodnie z podanymi informacjami zastrzegamy sobie możliwość zmiany ceny i terminu realizacji.

Jeżeli potrzebujecie Państwo dodatkowych informacji prosimy o kontakt: info@cyfrus.pl, tel. 71 792 70 62, chętnie odpowiemy  na wszelkie pytania dotyczące niejasności związanych z przygotowaniem pliku do druku.