Druk katalogów klejonych

Podobne nakłady:

{{controller.focusCartElementCols[0].params[controller.focusCartElementCols[0].params.length - 2].parameterValue}}
Wysyłka: {{controller.focusCartElementCols[0].realizationObject.dayName}} {{controller.focusCartElementCols[0].realizationObject.date.substr(8, 2)}}.{{controller.focusCartElementCols[0].realizationObject.date.substr(5, 2)}}
{{paramOperator.param.value.value}}
Wysyłka: {{controller.focusCartElementCols[$index + 1].realizationObject.dayName}} {{controller.focusCartElementCols[$index + 1].realizationObject.date.substr(8, 2)}}.{{controller.focusCartElementCols[$index + 1].realizationObject.date.substr(5, 2)}}
{{controller.getProduct().getLastParameter().parameter.title}} Cena netto
(Cena brutto)
Cena netto
(Cena brutto)
{{cartElement.getLastParam().parameterValue}}
( )
{{error}}
Dodawanie do koszyka...
Dodano do koszyka
--
(
)
{{error}}
Dodawanie do koszyka...
Dodano do koszyka
Wysuń pozostałe wyceny
Pokaż mniej
Proszę poprawić błędy w formularzu
Wczytywanie...
{{controller.cartElementsError.message}}

Druk katalogów klejonych

{{param.getParameter().title}}
Automatycznie zmieniono ze względu na brak w asortymencie
{{error}}
?

{{parameterValue.value}}:
Złóż zamówienie do godz. {{controller.focusCartElementCols[0].realizationObject.startToHour}} , a będzie gotowe na
{{controller.focusCartElementCols[0].realizationObject.dayName}} {{ controller.focusCartElement.realizationObject.date}}
Pozostało jeszcze Na złożenie zamówienia
Cena:
z VAT

Katalogi klejone – druk cyfrowy

 

Dla Państwa wygody poniżej opisujemy poszczególne elementy kalkulatora do wyliczania ceny druku cyfrowego katalogów klejonych w oprawie miękkiej.

Wymiar krótszego boku (mm) – podajemy tutaj wymiar krótszego boku zamawianego katalogu klejonego. Minimalny wymiar dostępny dla tej opcji to 105 mm. Maksymalny to 300 mm.

Wymiar dłuższego boku (mm) – podajemy tutaj wymiar dłuższego boku zamawianego katalogu klejonego. Minimalny wymiar dostępny dla tej opcji to 148 mm. Maksymalny to 320 mm.

Zadruk okładki – do wyboru pięć opcje druku okładki:

  • jednostronnie kolorowy (4+0) – tylko strony zewnętrzne okładki zostaną zadrukowane Państwa projektem w pełnym kolorze (CMYK),
  • dwustronnie kolorowy (4+4) – wszystkie strony okładki można zadrukować grafiką w pełnym kolorze (CMYK);
  • jednostronnie czarny (1+0) – tylko strony zewnętrzne okładki zostaną zadrukowane Państwa projektem w kolorze czarnym,
  • dwustronnie czarny (1+1) – wszystkie strony okładki można zadrukować grafiką w kolorze czarnym ;
  • dwustronny kolor/czarny (4+1) – strony zewnętrzne okładki możeny zadrukować w pełnym kolorze (CMYK), zaś strony wewnętrzne w kolorze czarnym lub na odwrót.

 

Papier okładka – tutaj wybieramy typ papieru, oferujemy osiem opcji do wyboru:

  • ekologiczny, biały – wysokiej jakości papier niepowlekany o bardzo gładkiej powierzchni, wyprodukowany w 100% z makulatury pochodzącej z przerobu papieru produkowanego z włókien FSC (spełniający najbardziej surowe wymagania środowiskowe). Charakteryzuje się bardzo wysoką białością, przyjaznym dla oka odcieniem bieli i wysoką nieprzeźroczystością. Polecany do druku broszur, instrukcji obsługi, katalogów, książek, magazynów, podręczników, raportów rocznych czy też ulotek reklamowych. Posiada certyfikat FSC® Recycled 100%;
  • ekologiczny, naturalny – to również wysokiej jakości papier niepowlekany wyprodukowany 100% z makulatury (spełniający najbardziej surowe wymagania środowiskowe). Charakteryzuje się przyjaznym dla oka odcieniem naturalnej (ciepłej) bieli, posiada wysoką nieprzezroczystość. Polecany do druku broszur, instrukcji obsługi, katalogów, książek, magazynów, podręczników, raportów rocznych czy też ulotek reklamowych. Posiada certyfikat FSC® Recycled 100%;
  • karton – to wysokiej jakości karton SBS (produkt wytwarzany z pulpy chemicznej), obustronnie biały, powlekany, wykonany w 100% z bielonej masy celulozowej. Dzięki równomiernemu i gładkiemu powleczeniu z obu stron karton idealnie sprawdza się w wymagających pracach z obustronnym zadrukiem. Posiada certyfikat FSC® mix credit (etykieta „FSC® Mix” oznacza, że drewno w ramach produktu pochodzi z materiałów z certyfikatem FSC®, z recyklingu, albo z drewna kontrolowanego);
  • kreda matowa, kreda połysk – dedykowany do druku cyfrowego, najwyższej jakości obustronnie powlekany bezdrzewny papier o wykończeniu półmatowym lub błyszczącym. Posiada powierzchnię o równomiernej gładkości, a wysoki poziom nieprzezroczystości zapewnia doskonałe właściwości zadruku. Dedykowany jest do wydruku dokumentów zawierających zdjęcia, ilustracje, albumy, reklamy, które wymagają wysokiej jakości kolorów. Posiada certyfikat FSC® mix credit.
  • satyna biała – to najwyższej jakości, satynowany, niepowlekany, bezdrzewny papier klasy premium o wysokiej białości oraz nieprzezroczystości. Papier satynowany jest postrzegany jako bardziej elegancki od papierów typu kreda, zwłaszcza do druku katalogów, broszur, ulotek czy też raportów rocznych ze względu na swoją biel oraz satynowe (matowe) wykończenie. Papier posiada certyfikat FSC®.
  • satyna ivory – to stylowy, niepowlekany, bezdrzewny papier klasy premium. Papier o delikatnym odcieniu naturalnej (ciepłej) bieli. Posiada wysoką nieprzeźroczystość oraz spulchnienie na poziomie 1,3. Ze względu na swoje parametry specjalnie dedykowany jest do druku certyfikatów, dyplomów, zaproszeń, kart menu, katalogów czy też prestiżowych publikacji. Papier posiada certyfikat FSC®.
  • offsetowy – to niepowlekany, bezdrzewny papier o wysokim współczynniku białości, zapewniający doskonały kontrast dla tekstów i grafik. Papier posiada certyfikat FSC®.

Wybór zamawianego papieru okładki uaktywni dostępne gramatury dla danego podłoża.

 

Gramatura okładki – w zależności od wybranego Papieru okładki będziemy tutaj mogli wybrać dostępną dla danego papieru gramaturę.

 

Wykończenie okładki – jeśli wybrana została gramatura papieru okładki 300 g/m2 lub większa, pojawią się do wyboru opcje foliowania. Nie ma możliwości foliowania papierów ekologicznych:

  • brak;
  • folią matową – dostępna dla kredy matowej, papierów satynowych oraz kartonu;
  • folią połysk – dostępna dla kredy połysk, papierów satynowych oraz kartonu;
  • folią soft skin – jest to folia o aksamitnym w dotyku i wyglądzie wykończeniu, opcja dostępna dla kredy matowej, papierów satynowych oraz kartonu.

 

Kolorystyka środka – do wyboru dwie opcje druku:

  • dwustronnie kolorowa (4+4) – wszystkie strony środka można zadrukować grafiką w pełnym kolorze;
  • dwustronnie czarna (1+1) – wszystkie strony środka można zadrukować grafiką w kolorze czarnym;

 

Papier środka – do druku środków katalogów klejonych oferujemy do wyboru siedem rodzajów papieru:

  • ekologiczny, biały;
  • ekologiczny, naturalny;
  • kreda matowa;
  • kreda połysk;
  • satyna biała;
  • satyna ivory;
  • offsetowy.

Wybór zamawianego rodzaju papieru uaktywni dostępne gramatury dla danego podłoża.

 

Gramatura środka – w zależności od wybranego Papieru środka będziemy tutaj mogli wybrać dostępną dla danego papieru gramaturę. W przypadku gdy dostępna jest tylko jedna gramatura dla danego podłoża będzie to cecha informacyjna.

 

Oprawa – Katalogi klejone w oprawie miękkiej druk cyfrowy możemy skleić na dwa sposoby:

  • klejona miękka po długim boku;
  • klejona miękka po krótkim boku.

 

Ilość stron wraz z okładką – tutaj podajemy łączną ilość stron Katalogu reklamowego klejonych. Liczba musi być parzysta (tzn. dzielna przez 2 daje w wyniku liczbę całkowitą). W przypadku dostarczenia pliku z nieparzystą liczbą stron informujemy, że dołączymy niezadrukowaną stronę jako ostatnią w środku katalogu. Dostępna ilość stron jest zależna od wybranej gramatury okładki i środka. W przypadku przekroczenia dozwolonej grubości grzbietu (ze względu na technologię maksymalna grubość katalogu wynosi 39 mm) nie będzie wyświetlana tabelka z cenami.

 

Ilość wzorów w podanym nakładzie – podajemy tutaj ilość różnych wzorów tego samego rodzaju katalogów klejonych.

 

Nakład łączny – wykorzystując cechy technologii druku cyfrowego, umożliwiamy wydruk wielu wzorów katalogów klejonych w oprawie miękkiej (przy zachowaniu oczywiście tych samych parametrów – kolorystyki okładki, papieru i gramatury okładki, wykończenia okładki, kolorystyki środka, papieru i gramatury środka katalogów, oprawy oraz formatu) w jednym łącznym nakładzie. Większy nakład jest jednoznaczny z mniejszą ceną jednostkową za katalog klejony. Inaczej mówiąc, mając do wydrukowania 3 wzory katalogów po 25 sztuk, zamawiając 3 razy 25 szt., zapłacimy znacznie więcej, niż zamawiając 75 katalogów klejonych, w których zawartych są 3 wzory. Dlatego tutaj podajemy łączną ilość wszystkich zamawianych katalogów klejonych druk cyfrowy przy zachowaniu tych samych parametrów. Katalogi klejone drukujemy od 1 sztuki.

 

Jeżeli chcecie Państwo zamówić katalogi klejone w innym formacie lub innej kombinacji, której nie można wycenić przy pomocy tego kalkulatora, prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta pod numerem tel. +48 71 792 70 62 lub mailowo: info@cyfrus.pl. Chętnie wycenimy i wykonamy dla Państwa takie katalogi klejone.

drukarnia internetowa CYFRUS.PL poleca: druk katalogówdruk katalogów klejonychcyfrowy druk katalogów klejonychdruk katalogów onlinedruk katalogów cennikdruk katalogów tanio, druk katalogów Wrocław.

 

CYFRUS.PL

W SKRÓCIE
  1. dwa osobne pliki *.PDF – okładka i środek katalogu
  2. środek katalogu – strona po stronie (w jednym pliku strony środka osobno – NIE rozkładówkami, nie składkami). Jeżeli występują w katalogu niezadrukowane strony to też muszą one być uwzględnione w pliku
  3. okładka – dwie strony:
    – strona pierwsza pliku musi zawierać strony I i IV oraz grzbiet katalogu (grubość grzbietu wg tabelki)
    – strona druga pliku musi zawierać strony II i III oraz grzbiet katalogu
  4. format netto + spady 3 mm z każdej strony – dotyczy całego katalogu
  5. margines bezpieczeństwa – 5 mm od linii cięcia
  6. pliki bitmapowe w rozdzielczości 300 ppi (min. 200 ppi, lub inaczej 300 dpi, (200 dpi) w skali 1:1), CMYK, profil FOGRA39

 

 

  1. Pliki do druku katalogów klejonych druk cyfrowy przyjmujemy tylko w postaci dwóch *.PDF-ów – osobno pliki z okładką i środkiem katalogu.

  2. Środek katalogu – zawsze w przypadku prac wielostronicowych – w jednym pliku strona po stronie - NIE rozkładówkami, nie składkami. Jeżeli w katalogu występują strony niezadrukowane to też muszą one być uwzględnione w dostarczonym pliku.

  3. Okładka katalogu – w pliku powinny znajdować się dwie strony:
    – strona pierwsza pliku musi zawierać strony zewnętrzne okładki – I oraz IV a także grzbiet katalogu (grubość grzbietu proszę dobrać wg poniższej tabelki)
    Jak przygotować okładkę do druku zewnętrzna– strona druga musi zawierać strony wewnętrzne okładki II i III oraz grzbiet katalogu. Prosimy o odsunięcie o minimum 13 mm od grzbietu (margines bezpieczeństwa) wszystkich ważnych elementów ze względu na obszar który jest niewidoczny po sklejeniu.
    Jak przygotować okładkę do druku wewnętrzna

    Grubość grzbietu dla wybranego rodzaju papieru w zależności od ilości stron środka [mm]. Grubość grzbietu katalogu przy własnej ilości stron zaokrąglamy w górę, np. zamawiany katalog ma 110 stron – bierzemy wartość (w zależności od wybranego papieru) z 126 stron, 216 stron – wartość z 226 stron.
    Ilość stron środka katalogu rodzaj papieru
    kreda
    130 g/m2
    offsetowy
    80 g/m2
    offsetowy z recyklingu 100 g/m2 satynowany biały 100 g/m2
    40
    3,30 3,00 3,20 3,00
    60 4,30 4,00 4,30 4,00
    80 5,40 5,00 5,40 5,00
    100 6,60 6,00 6,50 6,00
    126 8,10 7,10 7,80 7,10
    150 9,60 8,20 9,10 8,30
    176 11,10 9,30 10,40 9,60
    200
    12,60 10,40 11,70 10,90
    226
    14,10 11,50 13,00 12,20
    250
    15,60 12,60 14,30 13,50
    276
    17,10 13,70 15,60 14,80
    300
    18,60 14,80 16,90 16,10
    326
    20,10 15,90 18,20 17,40
    350
    21,60 17,00 19,50 18,70
    376
    23,10 18,10 20,80 20,00
    400
    24,60 19,20 22,10 21,30
    426
    26,10 20,30 23,40 22,60
    450
    27,60 21,40 24,70 23,90
    476
    29,10 22,50 26,00 25,20
    500
    30,60 23,60 27,30 26,50


  4. Oba pliki do druku muszą mieć zadany FORMAT NETTO powiększony o 3 mm SPADY z każdej strony.
    FORMAT NETTO – to format który otrzymamy po wszelkiej obróbce introligatorskiej czyli format naszego gotowego produktu.

    Formaty dla stron środka katalogu klejonego druk cyfrowy
    format netto format brutto
    A4 (210×297 mm)
    216×303 mm
    B5 (176×250 mm)
    182×256 mm
    A5 (148×210 mm)
    154×216 mm
    B6 (125×176 mm) 131×182 mm
    A6 (105×148 mm) 111×154 mm
    21×21 cm (210×210 mm)
    216×216 mm

    Formaty dla stron okładki katalogu klejonego druk cyfrowy – klejenie po długim boku
    format netto format brutto
    A4 ((420 mm + grubość grzbietu)×297 mm)
    (426 mm + grubość grzbietu)×303 mm
    B5 ((352 mm + grubość grzbietu)×250 mm)
    (358 mm + grubość grzbietu)×256 mm
    A5 ((296 mm + grubość grzbietu)×210 mm)
    (302 mm + grubość grzbietu)×216 mm
    B6 ((250 mm + grubość grzbietu)×176 mm) (256 mm + grubość grzbietu)×182 mm
    A6 ((210 mm + grubość grzbietu)×148 mm) (216 mm + grubość grzbietu)×154 mm
    21×21 cm (420 mm + grubość grzbietu)×210 mm
    (426 mm + grubość grzbietu)×216 mm×

    Formaty dla stron okładki katalogu klejonego druk cyfrowy – klejenie po krótkim boku
    format netto format brutto
    A4 ((594 mm + grubość grzbietu)×210 mm)
    (600 mm + grubość grzbietu)×216 mm
    B5 ((500 mm + grubość grzbietu)×176 mm)
    (506 mm + grubość grzbietu)×182 mm
    A5 ((420 mm + grubość grzbietu)×148 mm)
    (426 mm + grubość grzbietu)×154 mm
    B6 ((352 mm + grubość grzbietu)×125 mm) (358 mm + grubość grzbietu)×131 mm
    A6 ((296 mm + grubość grzbietu)×105 mm) (302 mm + grubość grzbietu)×111 mm
    21×21 cm (420 mm + grubość grzbietu)×210 mm
    (426 mm + grubość grzbietu)×216 mm

    SPADY – to część pracy która w trakcie obróbki introligatorskiej zostanie w ostateczności obcięta. W formacie spadu powinno zawierać się „przedłużenie” projektu – tzn. jeżeli mamy zdjęcie które dochodzi do linii cięcia – to powinno być ono przedłużone o wartość spadu (np. jeżeli przylega do jednej krawędzi cięcia to powiększamy o 3 mm), jeżeli mamy tło na całej powierzchni – to powinno być o 6 mm większe od formatu netto...



    Dlaczego spady są konieczne – każda maszyna drukarska czy introligatorska ma pewien niewielki zakres błędu pracy – czyli np. cyfrowa maszyna drukująca może mieć przesunięcie lub przekos ok. 0,5 mm na jednej stronie – przy druku dwustronnym niespasowanie druku może mieć już 1 mm, przy klejeniu też może wystąpić przesunięcie ok. 0,5 mm.

  1. Proszę zwrócić uwagę aby ważne elementy nie znajdowały się bliżej niż 5 mm od linii cięcia - jest to tzw. margines bezpieczeństwa, dotyczy to również ramek, linie równoległych do linii cięcia...
    Dlaczego margines bezpieczeństwa jest potrzebny – jeżeli na maszynie przesunie nam się o 0,5 mm lub będziemy mieli przekos to ramka która ma 1 mm grubości (od linii cięcia) będzie miała tylko 0,5 mm a po drugiej stronie produktu ramka będzie miała 1,5 mm – taką różnicę będzie widać. Jeżeli ramka będzie w odległości 5 mm od linii cięcia - po obróbce będzie to już niezauważalne. Dlatego też ramki, linie równoległe do linii cięcia umieszczamy w odległości nie mniejszej niż 5 mm od linii cięcia.

  2. Pliki bitmapowe w rozdzielczości 300 ppi (min. 200 ppi) (inaczej 300 dpi, (200 dpi) w skali 1:1), CMYK, profil FOGRA39
    Dlaczego 300 ppi (ang. pixels per inch) – liczba pikseli przypadająca na cal długości. Jednostka stosowana do określania rozdzielczości obrazów rastrowych. Gdyż samo posiadanie pliku 300 dpi nie mówi nam o wielkości grafiki, mając obrazek który ma 300×300 pikseli to będzie on miał 300 dpi jeśli wydrukujemy go w wielkości 1×1 cal (2,54×2,54 cm). Jeśli ten sam obrazek powiększymy do wielkości 2×2 cale (5,08×5,08 cm) to będzie miał już jedynie 150 dpi. Dlatego przy podawaniu wartości w dpi musimy podawać wielkość wydrukowanej grafiki.
    Dlaczego pliki muszą być w CMYKu z profilem FOGRA 39 – gdyż zakres (przestrzeń kolorystyczna) kolorów CMYK jest mniejszy niż RGB więc część kolorów „zmieni ton barwy” po przekonwertowaniu na CMYKa. Dlatego nie przyjmujemy prac w RGB, Pantone lub innych przestrzeni kolorystycznych, gdyż podczas przekonwertowania u nas mogę wyjść inne, niezamierzone w projekcie kolory... Co nie znaczy że jak będzie kolor np. turkusowy w RGB to po zamianie na CMYK wyjdzie różowy – tylko może się okazać że wyszedł bladoniebieski – całkiem inny niż ten który chcieliśmy uzyskać.
    UWAGA: Pamiętajmy o tym że każdy monitor inaczej odzwieciedla barwy – wystarczy obejrzeć w sklepie kilka monitorów stojących obok siebie i wyświetlających to samo.
     
  3. Gdy posiadamy ostateczne pliki do druku – strony środka katalogów klejonych i okładki zapisujemy w osobnych plikach.
     
W przypadku dostarczenia plików przygotowanych niezgodnie z podanymi informacjami zastrzegamy sobie możliwość zmiany ceny i terminu realizacji.

Jeżeli potrzebujecie Państwo dodatkowych informacji prosimy o kontakt: info@cyfrus.pl, tel. 71 792 70 62, chętnie odpowiemy  na wszelkie pytania dotyczące niejasności związanych z przygotowaniem pliku do druku.